poniedziałek, 1 czerwca 2009

Pytania z organizacji

Tak jak obiecałam, podaję Wam dzisiaj linki do moich odpowiedzi z organizacji :) Niestety są tylko w postaci skanów, ale chyba dacie sobie radę z ich przeczytaniem.

Jeżeli ktoś ma do zaproponowania inne rozwiązania, odpowiedzi na pozostałe pytania, czy uwagi z tym związane- piszcie komentarze pod tym postem lub bezpośrednio na mojego maila. Ewentualnie zapraszam na GG- 8594997.
(Odpowiedzi oparte na notatkach Gośki Arent)

Pytanie 1
Pytanie 2
Pytanie 3 (to pytanie jest chyba najgłupsze, nie jestem pewna co do odpowiedzi)
Pytanie 4- BRAK (Miejsce organizacji turystycznych i hotelarskich w zarządzaniu, organizacji i oddziaływaniu na jakość)
Pytanie 5 (również brak pewności co do odpowiedzi)
Pytanie 6 (chyba wystarczy na przykładzie dwóch organizacji?)
Pytanie 7
Pytanie 8 (tutaj przydałoby się chyba więcej przykładów)
Pytanie 9
Pytanie 10
Pytanie 11- BRAK (Działania PST)
Pytanie 12 (brak 100% pewności co do odpowiedzi)
Pytanie 13 (tutaj to nie wiem czy to by wystarczyło, czy miałoby być coś innego)
Pytanie 14
Pytanie 15
Pytanie 16 (zna ktoś jeszcze inne organizacje?)

-------------------------------------
EDIT
DOSZŁA DO MNIE NOWA INFORMACJA, ŻE TYCH PYTAŃ JEST WIĘCEJ (JESZCZE OK. 10), WIĘC MUSICIE SOBIE ROZSZERZYĆ ZAKRES WIEDZY NA TEN TEMAT
-------------------------------------

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

a moze ktos ma notatki zeskanowane?

tereska pisze...

Były 3 osoby tego dnia na organizacji, Gośka Arent ma chyba najwięcej notatek z tego (czyli wszystko to co wam podałam). Nie ma się co dziwić- babka tak szybko dyktowała pytania, że nikt nie ogarniał tego... Ale spokojnie- słuchy mnie doszły, że łatwo jest zdać :)